wandelen naar de gaustatoppen!

Vanochtend op tijd vertrokken richting Rjukan, om de gausta te beklimmen. Tegen 10 uur waren we bij de parkeerplekken. Eerst wilden we met de tandradbaan, dat werd wel een hele dure geschiedenis, voor ons 6en kwam dat op ongeveer 140 euro, maar dan ben je wel in 16 minuten op de top.

In dik 3 uur waren we op de top, ons hoogste punt van deze vakantie, 1833 tot de hut. Het hoogste punt van de berg zit op 1883, maar dat laatste stuk werd wel heel stijl en lastig. Dus gewoon weer terug gelopen. Hier doen we ongeveer 2 uur over. Job heeft wat meer uitdaging nodig en neemt nog extra bagage mee. 4 dikke stenen van boven van de berg. 2 kilo wegen de stenen. Hij houdt stug vol, al doen zijn schouders er zeer van. Bijna onderaan gaat er 1 kleine steen uit, maar de rest moet blijven, daarmee wil hij een filmpje maken met lego.

Onderweg terug naar de camping valt Eza in slaap, toch weer 10 km gelopen vandaag!

Weer op de camping halen we patatjes en bakken we de forel, heerlijk smullen. Ook Ruben vindt zijn vis erg lekker.

Morgenvroeg vertrekken we weer. We rijden naar Kristiansand, om bij zee te vissen, stad te bekijken etc. Zondag gaan we met de boot naar Denemarken. Nog naar legoland om de vakantie af te ronden. Woensdag hopen we dan weer thuis te komen. Hopelijk hebben we weer internet in Kristiansand. Weltrusten, Roelof haalt zo zijn brood uit de oven, dan hebben we weer brood voor onderweg!

Omama Betsy en Howard

Hallo lieverds, fantastisch om jullie te volgen! Vandaag hadden wij weer een mogelijkheid voor internet op de camping in Amboise, waar we nu zijn.
Wat super dat je zoveel gedragen hebt Job, en dat jij, Ruben, je eigen vis hebt gevangen! En Ezra, weer zover gelopen, knap hoor. Fijn om te zien dat jullie een fijne vakantie hebben. Liefs XXXXXX

Roelof

Bedankt voor je reactie, hoe is het met jou en hoe is jullie vakantie ?
Liefs van ons allen